2013. június 24., hétfő

Para

Ugye nemcsak bennem van para, hogy én soha a büdös életben nem fogok egy jó családot kifogni? Sőt nem csak jót, hanem egyáltalán semmilyet sem.
Nyilván az alapján, hogy körülbelül 2 napja regisztráltam, még nem kellene messzemenő következtetéseket levonni, de mégis van egy olyan megérzésem, hogy én nem fogom megtalálni az igazit.
Most ott tart a dolog, hogy kész vagyok a regisztrálással, írtam szép szöveget, tettem fel képeket és türelmetlenül várok. Elküldtem a "hello, élek és érdekelsz" szöveget 2 családnak. Egyelőre választ nem kaptam, de azért remélem valamilyen formában fogok kapni valamit. Az is elég lenne, hogy "bocs, nem", de a bizonytalanságot mindennél rosszabbul viselem.
Viszont most elég a picsogásból. Megpróbálok pozitívan viszonyulni a dolgokhoz.
Ami a blogot illeti, kinézetileg még elég kezdetleges állapotban van. Mondjuk nagy cicoma nem lesz, jobban csípem a minimál dolgokat, de még néhány dolog ki fog kerülni. Például linkek. Az általam kedvelt bloggerek itt mindenképpen szeretném, ha helyet kapnának.
Na, most folytatom az önsajnálatot és a  Tavasz, nyár, ősz, tél...és tavasz című filmet.
Ha némi változás fog bekövetkezni jelentkezem.
Sziasztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése