2013. június 15., szombat

Üdvözöllek AuPair-enciában

Sziasztok!
Egyelőre még nem AuPair-enciából, csak itthonról üdvözöllek benneteket, de remélem, hogy hamarosan "onnan" is köszönthetlek titeket.:)
Ez egyfajta bemutatkozó bejegyzés lenne mindenkinek, aki olvasni fogja a blogot, illetve számomra egy kis gyakorlás.
Szóóval! A blog nyilván elsősorban családom, barátaim számára jött létre, de -nem tagadom- inspiráló volt számomra más au pair-ek blogjai által létrejött közösség, amihez nagy segítséget adhatott ez a kis napló.:)
Számomra az egész dolog még nagyon-nagyon régen kezdődött, körülbelül 13-14 éves lehettem. Akkor teljesen véletlenül akadtam rá egy Németországban dolgozó au pair fiúra (bár akkor tulajdonképpen még fogalmam sem volt, hogy ezt így hívják) és nagyon megtetszett ez az egész. Mindig nagyon érdeklődtem más nyelvek és kultúrák iránt, és általában az iskolában is az angol-német ment a legjobban. Az első blogot természetes sok más követte, rátaláltam rengeteg különböző országban élő magyar lányra és fiúra. Tehát az ötlet innen jött és azóta sincs megállás, ez onnantól kezdve befészkelte magát a fejembe és tudtam, hogy egyszer én is ezt fogom csinálni. Sokáig Németország és Amerika volt tarsolyban, de az utóbbit kicsit' nagy falatnak érezném számomra, előbbitől pedig a blogok tántorítottak el egy kis időre. Aztán valahogyan szóba került Ausztria, mint lehetséges úticél. Tudom, hogy ez talán sokkal-sokkal kevésbé érdekes, mint például Amerika, vagy akármelyik másik európai ország, hiszen itt van a szomszédban, bárki számára elérhető. Én mégis azt gondolom, hogy ebből is nagyon sokat ki lehet hozni, és én meg is fogom próbálni. Ha még mindig érdekesnek találjátok, akkor tartsatok velem.
Egyelőre még teljesen kezdeti fázisában vagyok az eseményeknek. Én úgy döntöttem, hogy nem ügynökségen keresztül fogok családok keresni. Nyilván vannak pro és kontra érvek, de ezekről majd egy következő bejegyzésben ejtek szót. 
Azt hiszem most befejezem, de igyekszem hamarosan jelentkezni és mindenféléről mesélni és beszámolni nektek.
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése