2013. augusztus 11., vasárnap

Elindult a visszaszámlálás

Méghozzá az egy hónapos, amit már túl is szárnyaltam 9 nappal.:)
Alapvetően várom, de van bennem egy jó adag félsz is, ami gondolom ilyenkor természetes.
Az előző bejegyzésben említettek közül sikerült kipipálni a bőröndvásárlást, valamint majdnem az EU-s betegkártyát. Azért csak majdnem, mert bár ott voltam, ahol lenni kell, csak éppen zárva volt péntek 1 óra lévén. Holnap csapó kettő.:D
Anyukával utoljára pár napja beszéltem, amikor kérte, hogy írjam le, hogy pontosan mikor fogok érkezni, hogy akkor ők is időben kint legyenek. Arról azt hiszem még nem írtam, hogy mivel fogok menni, de tulajdonképpen egy hete sem volt még biztos a dolog. Végül is úgy döntöttünk, hogy a repülő lesz a legjobb és azóta már lefoglaltam a jegyemet. Szeptember 2.-án, 8 óra 45 perckor fogok indulni és Stuttgartba -ha minden jól megy- 10 óra 10 perckor fogok érkezni.
Abban a levélben még egy valamit küldött, amit, amikor először áttanulmányoztam kicsit meglepődtem. De annyira nem jó értelemben. Sikerült lejelentenie a nyelvtanfolyamra, amely október 14.-én indul és nem hamarabb lesz vége, mint február 10.-én. Először kicsit megijedtem, mert azért ez mégiscsak 5 hónap, ami valljuk be őszintén nem kevés. De aztán kicsit átgondoltam a dolgot és arra jutottam, hogy nincs miért rinyálnom, hiszen ez csak a javamra válhat, emiatt is megyek és heti két alkalomtól még nem kell falnak menni.
Az időpontok:

Biztosan nem lesz egyszerű közvetlen munka után menni, de alapvetően mindig szerettem iskolába járni és ha egy jó társaság is kialakul, akkor egy szavam sem lesz:)
Előzőleg ígértem, hogy mostmár ideje lenne valami képet is csatolni a bejegyzéshez, úgyhogy mutatok néhány fotót a leendő szobámról. Illetve nem is szoba, mert egy tetőtérben leszek saját fürdőszobával és erkéllyel. Nem rossz, igaz?!:)


 Göndörben pedig szerény személyem a Delta táborban:)

Egyelőre itt tartok, de már tényleg nem sok van.
Még néhány szót szólnék magáról a blogról, mert aki már régebb óta olvas (köszi-köszi) az láthatja, hogy némi változás történt. A régi már nem tetszett, így ez lett belőle. Azt is észre lehet venni, hogy kikerült egy zene az oldalsávba. Arra gondoltam, hogy bizonyos időközönként cserélődni fognak és nyilván mindig olyan fog oda kerülni, amit én szeretek és sokat hallgatok. Elég eklektikus a zenei ízlésem, gyakorlatilag nincs olyan stílus, amiből nincs egy-egy kedvencem. Jó, mondjuk a nagyon hard vonal nem én vagyok, de egyébként abszolút mindenevőnek mondanám magam. A Szabó Balázs Band-nek nemcsak ezt az egy zenéjét, hanem rengeteg másikat is szeretek, szóval valószínűleg nem ez lesz az egyetlen dal itt tőlük.
Aztán amiről már régóta tervezek pár szót ejteni, azok a blogok, amelyeknek a linkje szintén kikerült oldalra. Ezek ugye nem csak au-pair blogok, mivel elég nagy blog-fan vagyok és az au-pair mellett főleg az utazós a favorit. Nagyon kedvelem a kalandvágyó és bátor embereket, akik ki mertek lépni a saját komfortzónájukból. Ebből kettőt is olvashattok oldalt.:) Ezenkívül az általam nagyon kedvelt au-pair bloggerek kaptak helyet.
Nos, én mára ennyi lettem, valószínűleg legközelebb már az utazás előtti pillanatokról jön néhány szó és kép.
Puszi/Pacsi!

6 megjegyzés:

  1. Kivanom, hogy jo csaladhoz kerülj. De miert Stuttgart???????? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)
      Németországon belül nem volt konkrét hely, ahova mindenképp menni szerettem volna, Stuttgart-ot és Baden-Württenberg tartományt viszont szeretem, mert a volt gimnáziumommal voltam párszor, mint cserediák.:)

      Törlés
  2. Amikor én kijöttem au-pair-nek, tőlem egy másik au-pair csaj kérdezte, hogy miért pont München.
    Én 4 hónapig bírtam. 2 héttel "elbocsatás" előtt mondták, hogy mennem kell. Őrült szerencsém volt, hogy ilyen gyorsan találtam mást.
    Sok sikert kívánok neked!

    Ha gondolod, egyszer összefuthatunk valahol félúton :)

    VálaszTörlés
  3. Úú, akkor tényleg szerencséd volt. Bennem is van némi félsz emiatt, de remélem nekem is lesz egy kis szerencsém.
    A más alatt családot vagy más munkakört értesz?:)
    Abszolút, nagyon szívesen. Most hol élsz egyébként?

    VálaszTörlés
  4. Münchenben :) Írtam az előbb. :)
    Más munkakört jelent. Anyuka mondta anno, hogy segít másik családot találni, de b***ott a dologra. Nyilván.

    VálaszTörlés
  5. Csak azt hittem a más munkakör új várost is jelentett:D
    Sajnálom, hogy neked nincsenek túl pozitív tapasztalataid az au-pair élettel.
    Aztán egyszer remélem sikerül félúton összefutni.:)

    VálaszTörlés