2013. július 9., kedd

Szösszenetek

Halihó!
Jelentkezem egy rövid bejegyzés erejéig, egy-két újabb fejlemény történt mindössze, amit megosztanék veletek, amíg ilyen lelkes blogger vagyok.:) Azért mondom ezt, mert azt tudni kell rólam, hogy rettenetesen(!) lusta vagyok minden tekintetben. Ennek egyik példája, hogy a kisiskolás naplókból körülbelül 10 példányom van, mivel mindig új füzetbe kezdtem el, ha egy hét után tartottam egy kisebb' szünetet. Viszont a mostani blogot abszolút komolyan veszem és igyekszem majd később is rendszeresen írni. Én sem szeretem, ha valaki egyszer csak abbahagyja, vagy ha havonta egy bejegyzés nagy nehezen kikerül.
De végül is ideje lenne a tárgyra térni, nem?!
Mint azt az előző posztban is említettem, elfelejtettem, hogy  pontosan mikor is fogunk újra skype-olni, de inkább úgy emlékeztem, hogy másnap este (azaz ma). Természetesen nem így történt, tegnap este lett volna az időpont. Ráadásul itt volt az egyik barátnőm, ami miatt még gépközelben sem voltam, körülbelül 9 óráig.
Akkor láttam, hogy írtak egy e-mailt, amiben leírták, hogy nagyon örülnének, ha én lennék a következő au-pair, valamint még néhány kedves dolgot.:) Ugye azt is említettem tegnap, hogy azzal váltunk el, miszerint mennék-e hozzájuk, amire a válaszom: "Ja, ich möchte." Én akkor ezt úgy értettem, hogy akkor minden rendben, már tuti, hogy engem választottak. Ezek szerint nem, ez a beszélgetés után dönthették el, de ez a lényegen nem változtat.:)
Visszaírtam, hogy én is nagyon örülök és már várom a találkozást velük, valamint, hogy tudnék-e beszélni az előző au-pair lánnyal. Azt is megbeszéltük, hogy másnap még beszélünk Skype-on, ha már az esti randi elmaradt.
Reggel meg is kaptam két lány nevét és e-mail címét, rögtön el is küldtem az utolsó lánynak egy levelet, amire már választ is kaptam, de ez időben kicsit később történt, szóval lépjünk vissza, még reggel van.:D
9 órakkor bejelentkeztem, akkor még anyuka nem volt fent, de néhány perc után már ő is online volt.
Megint mondta, hogy nagyon örülnek nekem és már ők is várják a szeptembert 2.-át, amikor megyek. Igen, elvileg ez lesz az indulás dátuma, de azért +/- 1 nap még közbejöhet.
Szüksége lesz még a személyim másolatára a szerződés miatt, amit még a héten el fog küldeni és én viszem majd vissza szeptemberben. Szólt, hogy vigyek magammal egy igazolványképet, ami a bérlet miatt kell és amikor ott vagyok már ne kelljen azzal is szaladgálni. Most csak ezt a néhány dolgot beszéltük meg, egyelőre más dolog nem volt.:)
Szóval, ami az előző au-pair lányt illeti. Ő Olaszországból jött és én valamit nagyon félreértettem. Nem egy évet volt a családnál, hanem 4 hónapot. Amikor az anyuka mondta, akkor azt értettem, hogy a lány munkát kapott otthon és mivel Olaszországban nagy a munkanélküliség, ezért mindenképpen haza kellett mennie, de én valamiért azt vettem ki a szavaiból, hogy egy évet töltött náluk. Emiatt volt bennem némi félsz, mert akár ez lehetne a fedősztori is, és közben a család miatt ment haza.
Viszont! Az Alice-től kapott e-mail abszolút azt igazolja, hogy igazán jó helyre fogok menni.:) Csupa-csupa pozitív dolgot írt a családról, miszerint nagyon kedvesek, az anyuka különösen. A kissrác az elején félénk volt, de később már olyan volt, mint egy kistesó. Ő a nyelvtanfolyamot is jónak találta, ott sok új barátot szerzett a világ minden tájáról. Amit negatívumként sorolt fel, az a hely, ahol élnek. Mivel ez egy kisváros, emiatt gyakran unatkozott. Illetve a másik, hogy a család nem túl sok zöldséget és gyümölcsöt eszik, illetve nem túl egészségesen, ez neki probléma volt az elején. De aztán szólt az anyukának, aki ez után vett olyan ételeket, ami neki is jó. Engem tulajdonképpen egyik sem zavar túlságosan, a kisvárossal biztosan nem lesz bajom. Én Gyulát is imádom, pedig kisebb, mint Filderstadt. Valamint sajnos én sem vagyok az egészséges táplálkozás mintapéldája.
Ezek az információk alapján azért kicsit nyugodtabb vagyok, de tudom, hogy a visszaigazolást csak szeptemberben fogom megkapni.
Most egyelőre nem tudom, hogy fognak-e bejegyzések kikerülni, attól függ lesz-e miről írni. Szerintem egy ilyesmi jellegű fog a kikerülni, amiben több mindenről beszámolok.
Mindenesetre addig is sziasztok, szép napot!:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése